Introdag ett

Efter diverse sånger, lekar och andra förskoleövningar är jag hemma. Tvååringens byggande med träklossar visar högre klass än vissa aktiviteter i högskolan.
 
Nu ska jag dricka min cider och äta min tårta. Sen ska jag kasta mig i säng. På något sätt måste jag kompensera sömnbristen i natt; inte nog med att jag skulle upp tidigare än vanligt - Tyko valde att vakna mitt i natten.
 
Jag vet inte om det är för tidigt för att sovra bland klasskamraterna. Man borde ge dem i alla fall ett par chanser. Men nog vet jag vilka jag föredrar (och där det förhoppningsvis är ömsesidigt).
 
Jag blev i dag kallad bibliotekarie för övrigt. Jag kan dock inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...