På tal om Leila

Givetvis var jag tvungen att läsa bloggen. Och givetvis sökte jag vidare när hon nämnde olika inköpsställen och prylar. För innerst inne älskar jag sockervadd, sötsliskigt och pastell.



Som sånt här. Hittades där hon köpt sina skålar. Jag fastnade för dockorna jag.


Och surfandet för mig alltid vidare. Till sånt här:


Från Rosanna. Men jag gillar det mest för de fina kartongerna sakerna kommer i.


Från Williams-Sonoma. Kakformar i alla former. Ge mig och jag lovar att baka varje dag.


Från Satinbox.



Från Charles & Marie. Givetvis nämndes The Mocha Dunk Mug någonstans och jag hittade! Den var med i nåt inredningsprogram på tv för inte så längesen och jag blev kär!

Tillbaks till Leila. Jag har lite svårt för att läsa bloggen för jag hör hela tiden hennes röst. Och blir hungrig. Tills jag läste inlägget om Espresso house. Roligast är väl, som alltid, kommentarerna...

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Trevlig nyhet!

Under min shopping runda på lunchen så traskade jag som brukligt in på Grandma's och upptäckte till min förtjusning att dom tagit in de snygga keramik skålarna Leila använder när hon bakar! WooHoo!

2008-09-01 @ 14:36:18
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...