Baksugen

Jag gjorde mitt vardagliga surfande och läsande av bloggar. Då snubblade jag över tarteletter. Och kände att jag blev oerhört sugen på att baka såna! Det har jag inte gjort på över tio år men det är farligt gott.

Så jag började googla efter formar med löstagbar botten. Såna där mini som man har när man gör just tarteletter. Efter ett tag hittade jag. Men det verkar inte vara särskilt vanligt. Men däremot hittade jag en massa annat som jag inte alls behöver men ändå kommer skaffa.



Från vänster:
  • Bakform Giant cupcake från formodesign
  • Bakform Glass från Tårdecor - gillar man cupcakes och tårtdekorationer kan man botanisera länge. Dessutom har de fysisk butik i Kungälv.
  • Fyrkantig bakform från Husmodern - borde passa till Peters sernik, annat praktiskt har de med. Synd att de har mamma-stängt bara. Dessutom hade de recept som verkar intressanta.

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Typiskt att Tårtdecor inte har helg öppet!besviken

2009-02-19 @ 11:04:59
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...