Gjort i dag?

En summering av lediga dagen således.

Ingen sovmorgon i dag inte. Karl skulle ju ändå till dagmamman kvart i åtta. Och när man kom hem igen kunde man ju inte lägga sig. Så jag började tvätta. Och städa katternas rum. Ordentligt. Så nu är det jättefint hos dem, i hallen, i grovköket och i städskåpet. Jag kom en bit in i köket med men sen tog energin slut. Så jag tände en brasa och läste lite i Stephen King-boken jag håller på med just nu.

Totalt blev det förresten fyra eller fem tvättar. Och vid andra tvätten började maskinen säga fula saker (läs felmeddelanden). Men det är som vilken dator som helst; stäng av, starta om och allt funkar som det ska. Då gällde det att passa på att tvätta medan den var nöjd. Helst hade jag velat tvätta duschdraperierna med men jag ska gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj, jag trodde alla visste vilka Seven va? Annonserar i höst i Elle, Damernas etc. Amerikanska jeans som massor av kändisar har, de är kända för att göra snyggaste baken! Nix, inga med rejäl vidd, jag börjar med deras klassiska för att ta säkra kort, tyvärr!

kram

2009-02-20 @ 22:29:13
URL: http://svenskdesign.webblogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...