Sjukling

I dag orkar jag i alla fall surfa lite. Ja, jag är alltså sjuk. Lite hostig blev man väl i tisdags och så i går när jag vaknade kände jag mig lite febrig. 37,1. Jo tack. Jag ligger på 36,5 annars. Åke har ju varit sjuk sen i lördags men skulle jobba i går så det var bara att ringa honom och säga att vi löser av varann; han jobbar, jag ligger hemma på soffan. Och Maria var egentligen sjuk redan i måndags så hon skulle stanna hemma i går med. Typiskt när Krister rest bort och Oscar slutat. Tur att vi har Jonathan - the stand in.

I går kväll hade febern stigit till 39,2 och jag var lagom väck. Som tur är har Karl blivit tillräckligt frisk för att kunna gå till dagmamman i dag. Vi lämnade ju honom i måndags då han verkade frisk igen efter helgens feber men efter ett par timmar ringde Marie och sa att han hade feber igen. Så Peter fick snällt åka hem från nya uppdraget och ta han om ledsen och gnällig Karl. Men nu här han (Karl alltså) och leker med de andra barnen igen så jag har det lugnt och skönt hemma.

Man kanske skulle ordna sig lite frukost.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...