Anyhow

Jag hittade en ny webshop i dag. anyhow.se heter den och har dels sånt där standard shabby chic som jag inte alls gillar. Men sen är det en del kitsch med. Och det älskar jag. Så jag rangordnar här en lista på mina favoriter:

  1. Fågelhängare - jag har länge suktat efter dessa och ett par rosa/vita hade varit hur fina som helst i syrummet. Annars hade Karl kunnat ha en vit/vit i hallen för sin jacka.
  2. Fågelbo - den bara måste vara släkt med hängaren.
  3. Halsband - bara tjusigt.
  4. Skohorn - design är allt, funktion mindre viktigt.
  5. Snöglob med kanin - bara för att jag är fånigt förtjust i snöglober. Den fina med prinsessan som jag fick av Camilla välte nån katt ner i golvet om jag inte minns fel. Eller var det Peter?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...