Ingen Olle

Nu har vi lämnat lille Olle hos veterinären. Vi åkte dit för två timmar sen och det konstaterades att han skulle hållas över natten och tömmas och eventuellt spolas. Han har lite problem med att kissa och har spytt och varit hängig hela dagen. Jag vet inte hur många kisspölar jag torkat upp/trampat i/satt mig i. Men vi får hoppas att veterinären får ordning på honom och att det inte är nåt allvarligt.

Innan vi åkte satt jag och surfade upp alla möjliga sjukdomar; allt från urinsten till PKD. Men det är nog "bara" lite kristaller som satt sig i vägen. Tur att Västra djursjukhuset finns. Annars hade vi fått vänta till i morgon och åka till den vanliga veterinären och vem vet om de haft tid innan helgen.

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Ojojoj, Stackars Olle!



Västra är dit vi åker med både Pike och Saga nu för tiden. Tycker dom är trevliga (ngt jag aldrig upplevt på Blå Stjärnan), hjälpsamma och så är dom sjukt bra på rådgivning över telefon med :)

2009-11-06 @ 07:27:48
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...