Tankar

En av de bloggar jag följer är Zandras. Det började då även hon har en nakenkatt och jag läste om dennes strapatser. Sen blev hon gravid och då höll jag mig kvar på grund av det. Sen har hon en snygg sida överlag vilket inte är helt fel heller.

Nu skrev hon ett så träffande inlägg för ett par dagar sen så jag vet inte hur jag ska reagera. Det är precis såna tankar jag har. När allt med Nellie hände inkluderade jag dock även den sista raden. Det är skönt att veta att man inte är ensam om en massa konstiga tankar.

Jag tjuvar en bild från hennes blogg och hoppas att det är ok. Den sammanfattar varför jag är regelbunden läsare:


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...