Realiserat

Trots att jag vet att jag inte borde bläddrar jag igenom de där reakataloger så fort de hamnar i brevlådan. Givetvis likadant med La Redoutes senaste. Att jag får deras nyhetbrev påverkar mig sällan; det är bara när det är nån bild med något jag gillar som jag klickar vidare. Annars brukar jag kunna hålla mig i skinnet.

Klänning, klänning och åter klänning. Jag behöver väl ingen av dem egentligen? För när såg du mig i klänning senast? Förutom när jag fyllde år? Då är det klart vettigare, och bättre, att jag hittar diverse toppar i stället. Som den här. Eller den här. Fast det finns ju även en sån här, en sån här och så klart den här. För lite kallare dagar behöver man en kofta eller två.

Behöver vi ens gå in på de övriga kategorierna? Väskor, skor osv osv.

Men jag lovar; än har jag inte klickat hem något.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...