Avslutande rapporten i logistik

Det tar ett tag, det medger jag. Men när jag väl kommit igång är det fullt ös. Och jag kan väl bara säga att jag älskar det. Just nu: fokus på logistik och hur det kan förbättras. Jag tycker det är underbart att läsa om nya vägar och lösningar. Urb-it och paketautomater är några av dem. Och jag grottar mig djupt ner i det. Lovely!
 
Men ok. Jag vet; jag har tolv dagar på mig att skriva en rapport på 10-15 sidor. Jag känner redan att detta monster kommer att växa enormt och jag kommer behöva ta bort ett par logistikmodeller, minst. Just nu har jag fyra-fem stycken och jag vill inte välja någon före en annan. För jag tror på dem allihop. Det finns för- och nackdelar med dem och det är precis vad som behövs i rapporten. Alla lösningar passar inte överallt.  

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...