Ledig?

Efter en vecka av inget pluggande överhuvudtaget, känner jag mig stressad. Tvärtom mot vad jag borde. Jag borde njuta av ledighet och att umgås med min familj. I stället tänker jag på allt jag borde göra. Fast vad är det egentligen? Sista uppgiften i logistikkursen är inlämnad och grafisk teknik är slut sedan länge. Typografin har jag bara två uppgifter kvar och det flyter på så lätt att jag absolut inte borde stressa över den kursen. Det som kvarstår är e-handelskursen. Fast där har jag inte deadline förrän om två veckor. Så egentligen är det lugnt. Jag behöver dock åka till ena biblioteket och hämta en bok och det andra biblioteket för att lämna några. Senast i dag. 
 
Övriga i familjen är just nu och åter snowracer. Äntligen kom det snö. Det sägs att den ska försvinna snart så de passar på. Tyko fick ju en egen snowracer förra året men då ingen snö kom, blev den kvar i sin kartong omonterad. Jag hoppas att de tar igen det rejält nu. Och att jag får nån timme eller två att se över studierna. Så jag åtminstone kan sätta igång ordentligt efter ledigheten igen. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...