Världens farligaste möte 2014

Jag har ännu inte riktigt kunnat smälta mötet på Liseberg förra tisdagen. Hela dagen satt jag på Lisebergsteatern och lyssnade på olika talare från helt skilda branscher men som ändå hade något gemensamt; e-handel. Det var så oerhört givande och bekräftade var jag hör hemma. Oavsett om det pratades om Kicks omnikanaler eller iBeacons. Creunas femton minuter i rampljuset var grymt inspirerande och fick mig att vilja skicka en spontanansökan till dem.
 
I det stora hela var det en sak som talarna hade gemensamt, oavsett om de talade om SEO eller moms. Alla brann för det de sysslade med. En genuin kärlek till sitt arbete fanns överallt. De visade att jag inte slösat bort två år på högskola. Jag fann mig själv förvisso. Men det var den person jag räknade med att finna. 
 
Visst vore det elakt mot Star Republic att inte nämna allt kringarrangemang. För visst kunde man åka Helix och bada bastu; hur ofta får man chansen till det på Liseberg? Personligen hoppade jag över det. Och visst bjöds det på champagne och schnitzel. För min del avalkoholiserad och vegetarisk version. Det är väl det enda som kan förbättras till nästa år (för nästa år blir det!): torra halvfabrikat är inget som vegetarianer är så sugna på. 
 
Summering: tack som fan! 
 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...