e-handel, logistik, grafisk teknik och nu typografi

Jag kan ha tagit mig vatten över huvudet. Det var illa nog innan när jag insåg att jag just nu läser mer än 100 procent. Häromdagen fick jag meddelande om att jag är reservantagen till en kurs i typografi. Som jag hemskt gärna vill läsa. Jag övervägde ett par gånger och kände till slut att jag kör! Det får bära eller brista. Jag har så många kurser jag vill läsa till våren så jag lär inte hinna med dem då heller. Då ska jag dessutom söka campuskurser vilket gör att jag inte kan styra över min tid på samma sätt. 
 
Så vad gör jag just nu? Tittar på föreläsning i typografi och ska göra klart två (helst tre) övnings- och inlämningsuppgifter. Sedan fortsätter jag med inlämningsuppgift nummer två i logistiken. Efter det grottar jag ner mig i kurslitteraturen om e-handel. 
 
Har jag nämnt hur mycket jag älskar att plugga? Att ha massor att göra. Det är kul att känna hjärnan arbeta. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...