Grekisk yoghurt

yoghurt_packshot
Bild från Buzzador.
 
För ett par veckor sedan var Karl hos tandläkaren och drog ut en tand. Ungen kom hem och kunde inte äta någon fast föda alls. Normalt har vi både yoghurt, fil och kvarg i olika varianter. Inte den här gången. Så han fick mannagrynsvälling. 
 
Dagen efter var jag på ICA och hämtade ett paket Arla Ko Grekisk yoghurt med passionsfrukt som jag fått på kupong från Buzzador. Fick jag smaka? Tveksamt Hann jag? Knappt. Båda barnen kastade sig över den och gjorde slut på paketet innan jag hann få en portion. Så jag får helt enkelt köpa mig ett eget paket och äta på jobbet om jag ska få ha den i fred. Med tanke på barnens betyg lär den vara god.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...