Uppbokad

Som om jag inte hade nog med saker att göra på lördag. I dag kom en inbjudan till vernissage. Med andra ord ser min lördag ut som följer:

12:00-ish - Vernissage
16:30 - Rosa steget ca 7 km
Hem till min mor och piffa sig
18:00 - Inflyttningsfest
Hem till min mor och sova

Mellan 14 och 20 är det dessutom á la London. Det lutar åt att man åker lite halvsent till vernissagen, tar en runda på marknaden och sen Rosa steget. Efter det snabbt hem till mor och sen iväg på galej.

På söndag är jag extremt uppbokad; helst hela dagen i sängen. Det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men barnprylbytardagen i Azaleadagen på söndag då? ;) (vi åker fö endast om det är bra väder)

2011-08-18 @ 07:34:21
URL: http://chamomilla.se



Postat av: Mari

Eller hur. Släpa sig på sånt när man druckit onödigt mycket mojitos dagen innan?

2011-08-22 @ 13:11:05
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...