Kappat och klart

Nu får väl till och med jag erkänna att det åtminstone är höst. Vinter har jag förnekat; må vara att jag fått skrapa rutorna på bilen ett par gånger men jag vägrar befatta mig med vantar, is och slask. Glögg och brasor är ok dock.
 
Så jag ser mig om efter en jacka/kappa/värmande tyg. Jag är kräsen och har en viss smak när det gäller jackor. Tyvärr passar inte min smak och min kropp ihop. Kort liv och rundhet går inte ihop med de dubbelknäppta med volang som jag alltid fastnar för. Jag vägrar befatta mig med dun, quilt och annat som säkerligen är varmt och skönt. Titta på den här jackan så förstår du vad jag söker. Och önskar att min kropp fick plats i på ett bra sätt. För den gör mig sjuk, helt ärligt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...