Något färre vuxenpoäng

Jag nämnde tidigare i år att förra året blev fullt av vuxenpoäng och att jag därför behövde kompensera med mer festivalhäng och karatefyllor. Och nog är jag nöjd med karatefylla på konferens, ciderhäng på Pompom och klubbkväll med klassisk efterfest. 2016 är defintivt året jag dragit av en del av vuxenpoängen från föregående år. Och på något sätt känns det som ett uppvaknande. Jag har legat i dvala, tappat bort mig själv. Jag har insett att jag gillar att gå ut och dansa. De senaste åren har bittert spenderats i ett hörn där jag muttrat om att det är för mycket folk när jag väl gått ut. Jag har nu blivit påmind om att på dansgolvet gör det inget att det är mycket folk, så länge jag omges av folk jag gillar.
 
För att inte tappa bort mig igen har jag därför köpt biljetter till Green day (och det pratas om hotellnatt så där kör vi all in). Dessutom är Subkult inbokat.Jag överväger även WGT, Amphi, Mera Luna och Infest. De har alla sina fördelar och lockelser.
 
Tro inte att jag enbart ska rulla i festivallera och kängdansa i moshpits. Jag planerar även in filmfestival, West Pride och roller derby. Den som har andra förslag så är jag öppen för det mesta. Med eller utan sällskap, barnvänligt eller ej. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...