Hej magkatarr!

Ok. Det kanske är lite mycket i skolan nu. Jag har bara inte insett det. Jag stångade huvudet i väggen gång på gång innan jag lyckades få ur mig de 500 ord förra uppgiften krävde. Och jag som annars har problemet att jag skriver för mycket.
 
Nu är jag på uppgift tre. Den är i stället väldigt intressant. Och stor. Jag känner att jag svävar iväg åt fel håll ibland och får samla ihop mig då och då. Jag försöker dessutom köra 50 min plugg, 10 min rast men i det här fallet fungerar det inte så bra. Jag sitter gärna över tiden. Vilket resulterar i att jag blir trött i huvudet. 
 
Jag gör dessutom felet att jag dricker för mycket te. I kombination med kryddstark mat. I kväll blir det dessutom godisfrossa då jag under en av rasterna i dag rensade ur skåpen och hittade löjligt mycket godis. Sånt vi gömt så bra att vi själva inte hittat det. 
 
Nu är det dock fredag och skolan är slut för den här gången. Eller; deadline är på onsdag och med tanke på att jag inte hunnit med en tredjedel ännu så kanske jag blir tvungen att plugga i helgen med. 
 
Kroppslig status just nu: huvudvärk, hunger, magkatarr. Det är ok; två av tre kan man åtgärda med piller. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...