Hyndan sitter snart

Allt det där jag skrev, tänkte eller bara höll inom mig häromdagen kanske inte gäller fullt ut. Så vi tar tillbaka det. Jag vill inte gå så långt at säga att jag kanske kan det där med JavaScript trots allt men när man faktiskt tar sig tiden och funderar en stund över det så ser man en ljusning. 
 
Just nu är det inlämningsuppgift ett som jag håller på med. Den är uppdelad i a och b. a är i sin tur uppdelad i nio delar. En av dessa är jag nu klar med. Och nöjd med. Bara resten kvar. Deadline om en knapp vecka. 
 
Jag hade ju bokat in experthjälp på ämnet. Den var inbokat till 13 på lördag. Nu slog det mig att just då är det loppis som jag lovat bort mig själv till. Till samma experthjälp förvisso. Kan man shoppa samtidigt som man lär sig JavaScript? 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...