Tentadags

Vad är en bra frukost inför tenta? Müsli med linfrön och dinkel? Jos, stekt ägg och te? Jag tar det säkra före det osäkra och kör både och. LCHF är ju dumt när man pluggar så kanske borde man trycka i sig lite pasta och macka innan. 
 
Jag sitter och går igenom föreläsningarna igen och hoppas att infon fastnar. Egentligen är jag ganska nöjd med mina kunskaper. Det är snarare stressen som ställer till det. I går satt jag och övade på en gammal tenta och jag fick inte ens css:en att fungera. Då stängde jag ner och tittade på tv i stället. Nu är det lite mer än en timma innan jag ska göra mig i ordning och åka till tåget. Vi hoppas att Kim åker tåg med och kan peppa mig lite. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...