Skolstart

Jag är allt lite akademikernörd. Eller så behöver jag någon som talar om för mig vad jag ska göra om dagarna. Oavsett vilket började det pirra i magen när jag fick mail från Högskolan i Skövde om information om nästa veckas kursstart. Man kan tycka att logistik låter segt och trist men någon stackare (alltså jag) måste ju tycka om sånt med. 
 
Att logga in och se föreläsningar, uppgifter och annan vettig information snyggt uppradat och strukturerat gör mig lycklig. Lärplattformen i sig kunde varit snyggare; där är Högskolan i Borås och PingPong (!) bättre. Men som sagt: strukturen! Jag längtar redan till nästa vecka då jag ska grotta ner mig i kurslitteratur igen. Problemet som jag har denna termin är dock att jag läser tre olika kurser parallellt. På halv- och kvartsfart förvisso men jag ska lyckas hålla isär och inte gå in för djupt i någon av dem.  

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...