Jag skulle ju bara

Jag satt och gjorde några småjusteringar i min css i WordPress-redigeraren. Lite större typsnitt, lite mindre radavstånd. Och råkade lite snabbt skriva en ] i stället för }. Snabbt försökte jag ändra detta men sidan uppdaterade (den gör ju det direkt) och allt försvann. Allt som syntes varr ett fint litet "error" i vänstra hörnet. Suck. Skulle jag kunna uppdatera sidan och hoppas att felet självläkte? Icke. Jag bet i det sura äpplet och tänkte gå in på servern och ladda upp back up-filerna i stället. Då kom jag inte ut! TIll saken hör att Peter installerade en ny router i går. Jättefin på alla sätt och vis. Förutom nu. Den bytte ip-adress och vem vet vad mer. 
 
Men ok. Efter att ha varit utloggad nån timme från WordPress verkar det som felet mot all förmodan har självläkt trots allt. Saker och ting finns kvar. Som de ska vara. 
 
Sa jag att jag har deadline om knappt en vecka och har minst tio saker på listan över sånt som inte är klart?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...