Tentaflykt

Jag har bara en fråga kvar. En avslutande diskussionsfråga och sedan kan jag skicka in uppgiften. Men jag tappar fokus om och om igen. Och någonstans i bakhuvudet tänker jag att när den väl är inskickad, måste jag ta tag i kompletteringen på uppgiften innan. Och när den är klar, måste jag ta tag i min enkätundersökning om läsbarhet. Hur jag ska lyckas med den när jag träffar extremt få läskunniga. Jag pluggar ju på distans! Hemifrån! I ett hushåll bestående av två vuxna och två barn. Ena barnet kan förvisso läsa men jag tror inte att två personer räcker. Men säg att jag lyckas. När den uppgiften är klar och inskickad, måste jag ta tag i e-handelsuppgiften. Som handlar om lagar och regler (som jag gillar och kan). Det går bara om och om igen. För tro inte att uppgifterna i logistik är slut; där har jag en uppgift plus en rapport kvar denna terminen. 
 
Så vad gör jag i stället? Surfar kakel och äter choklad. Och sneglar i artiklarna om bullwhip-effekten och hoppas få inspiration igen. Never ending story. 

Kommentarer
Postat av: Jack Hansen

Hej Mari! Tack för ditt mejl. Spännande att du pluggar e-handel. Nu är du med i utlottningen. Om du tipsar andra om den så ökar du dina chanser att vinna :)

/ Jack på Copywriter.se som alltid håller vad han lovar

2014-11-10 @ 18:25:53
URL: http://www.copywriter.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...