Bok en och en halv

Jag har inte varit helt ärlig. Jag har haft en skämsbok. Inte att jag skäms för boken i sig utan att jag helt enkelt inte orkat ta mig igenom den. Förrän nu. Äntligen, till slut. Machoslampor av Pat Califia är officiellt färdigläst. Jag minns inte när jag började med den men det var när jag fortfarande bodde i Majorna (minst åtta år sedan). Sedan har den blivit nerlagd i lådan vid sängen och inte kommit upp. För att andra böcker har lagts ovanpå. 
 
Nu tillhör jag en av dem som inte läst böckerna i olilka nyanser. Det har sagts för mycket om dem så jag har helt enkelt undvikt dem. För den som vill läsa snusk vill jag hellre rekommendera denna bok. Det är snusk rätt igenom och det hymlas inte med. Noveller i olika längd och smaker. Välskrivna scener med människor i bur, vampyrer på s&m-klubb och sånt man gärna läser om när man tröttnat på de erotiska novellerna i Frida, Veckorevyn eller vad folk nuförtiden läser. Det här är inget tantsnusk, inget heteronormativt och absolut inget att skämmas över. Det är sex när det är som råast och bäst. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...