Familjeutflykt

Det blev en lugn och trevlig tur till Helsingborg. Mulet och bra bilväder ner, soligt och fint väl där.

Olle som var den jag trodde skulle sprattla och behöva lugnande var den som låg snällast på bordet när farbror vet. skulle skanna. Otto hade dock inte tid att ligga där och var väldigt stressad; 190 i puls. Lilla skrutten.

Trots "kattmänniskor" var det en trevlig träff, jag hade gärna stannat på både föreläsning och årsmöte men det hade varit trist för både Peter, Karl och katterna. Så jag stannade på lunchen och åkte sen hem. Väl hemma var det precis så vi orkade mata och natta Karl och diska lite. Inget avancerat alls. Tänkte ringt Camilla för ev lekstund men så här i efterhand var det lika bra att hon inte svarade.

Nu sovstund.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet i min senaste bloggtävling.
Men nu har du chansen att tävla hos mig igen och denna gång behövs ingen motivering!

http://natalieb.blogg.se/1209287036_tvla.html

2008-04-27 @ 12:39:50
URL: http://natalieb.blogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...