Uppdatering

Nu har jag pysslat lite till. Jag började på en haklapp i Barbatyget. Och för att bryta trenden tog jag rött kantband som var en del av vinsten tidigare. Så lite har jag skapat med den. :) Och spjälskydden är nästan klara; det ska bara i bomullsband så de binds fast ordentligt. Men Karl ser väldans söt ut där han ligger och sover i sin Barbaskönsäng. Fattas bara att färga hans hår svart. Men så långt går vi inte, jag lovar.

I morgon är noll saker inplanerade. Så jag hoppas på att kunna göra följande:

Sy lite på jackan
Göra färdigt haklappen
Börja virka filt till Karl (eller åtminstone nån ruta)
Sy en eller två dreggellappar
Klippa ut mönster på byxor och kanske börja sy i den gröna velouren

Vi får väl se hur nära verkligheten det där är...


Kommentarer
Postat av: Linda

Trender är till för att brytas, tycker jag! Och förresten är ju Barbaskön tillräckligt svart i sig själv, så det blir ju kanonbra och dessutom "lite piffigare" med matchande rött. :-)

2008-04-13 @ 10:05:52
URL: http://inna-skapar.blogspot.com




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...