Vinnare, igen!

I dag hämtade jag ut paket på posten. Eller ja, det är ju inte posten längre men ändå. Det ena var min goodie bag från Mellmine. Det ligger kvar i bilen, då Peter inte orkade bära in allt. Han körde mig till sykursen och bar, matkassar och Mellminepaket var för mycket att hantera.

I paket två var det mitt My little pony-tyg som jag köpt via Tradera. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra av det. Det är tunn bomull, känns nästan som t-shirttyg. Fast styvt, om ni förstår.

Det tredje paketet var ytterligare en vinst. För ett tag sen hade Veronica en tävling där man kunde vinna en goodie bag från Veckorevyn. Och den är nu min! En hallonröd tröja, ett läppglans (som luktar fruktigt och gott) och ett halsband.

Och givetvis måste jag nämna Tinas design som jag vann. Om du läser det här och undrar varför jag inte använder den är det helt enkelt för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med den. Än i alla fall.

Jessi hade en tävling där man kunde vinna smycken. Och ett par örhängen ville hem till mig. Det tackar vi för!

Så. Det var väl det. För nu. Var det fint nog? Man ska ju tacka fint. Och glöm nu inte att tävla. ;)


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...