Småbarnsförälder = fullt schema

Nu börjar man stressa ner. Det har varit en intensiv dag. Karl vaknade tidigt och sen skulle vi ändå iväg in till stan. Först Peters läkarbesök, sen köpa vax till cykeln så att jag kan börja cykla på måndag. Efter det en tur ut i förorten och barnbutiken Glada ungar. Där inhandlades del ett av doppresenten. Sen åkte vi till Ikea. Peter och Karl satt kvar i bilen medan jag rusade in och köpte det jag hade på listan. Jag hatar Ikea! Jag förstår inte varför jag envisas med att åka dit. Men men. In snabbt till Rusta och köpa tröja som jag sett i reklambladet. Sportig! var Peters kommentar... Jag hittade även fina tårtfat. Perfekt till Karls kalas om en knapp månad. Sen en sväng förbi fiskbilen för att beställa kräftor och räkor till på lördag då vi ska till Bertons. Sen hem. Vila...

Väl hemma åt vi. Gungade Karl. Vi satte upp gungan i går och han är tokig i den. Visst minns jag att man gillade att gunga men han blir vansinnig om man lyfter ur honom för tidigt. Sen ett telefonsamtal: det var Tadeusz. Han har utställning till och med söndag denna veckan. Så om ni vill titta på något vackert rekommenderar jag er att gå till Galleri Rita (tror jag att det heter).

Så i morgon: öppna förskolan 8.30-12 och återbesök hos läkaren. Minishop har kundkväll men orkar/hinner jag dit?
Torsdag: vägföreningsmöte som krockar med kundkväll på d.n.a.
Fredag: mingel med partypinglan på Magnus&Magnus.
Lördag: flyguppvisning på Säve depå (titta på JAS osv) och kräftskiva på kvällen i Horred.
Söndag: dop för kusinbarnet.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...