Vill du ha en kisskatt?

Jag har länge drömt om att skaffa en (eller två) katter till. Men det där kan ni glömma. Inga fler katter blir det i Pantzarska hemmet på myyycket länge.

Någon av katterna väljer att bojkotta Peeween och kissar således i ett hörn. I går sanerade jag katternas rum; skurade med galltvål och sprayade i hörnet med Urine off. Därefter ställde jag brickan med deras mat i hörnet. För katter kissar ju inte där det ligger mat. Har man markerande katt kan man t ex lägga ut lite torrfoder just där den kissat så kissar den inte där igen. Eller hur. Den infon har tydligen inte våra katter fått. För i går när jag skulle fylla på mat flöt det misstänksamt på brickan. Och visst var det kiss! *många svordomar*

Jag överväger svagt om nån av katterna ska flytta härifrån. Fast jag vet ju inte vem av dem det är och jag skulle inte heller kunna skiljas från nån av dem, hur dumma de ibland är.

Men vi ska återgå till Peewees originalpellets och se om det hjälper. Nu har vi bränslepellets och den luktar mer. Jag hoppas att det är en protestgrej som snabbt går över.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...