Hårresande

När jag var och julhandlade för några dagar sen smet jag in på Bellbox, mest för att se om det där kletet Peter har haft tidigare till sitt hår fanns där. Men se; de hade ju Osis Dust it som Marita talar sig så varm om! Det fanns tre kvar och precis när jag sträckt mig efter den ena kom en tjej och ryckte de kvarvarande. Hon stirrade länge på mig och min burk då jag förmodligen såg ut att tveka om jag skulle ha den eller ej. Till slut gav hon upp. Det ser jag som ett bra tecken och köpte den lilla, lilla burken.

Och jo, jag tror de hade kletet till Peter. De har bara bytt burk verkar det som. Joicos Molding putty. Nån som känner till?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...