Stardust Tattoo

Äntligen! Länge leve Stardust Tattoo!

Jag köpte tidigare en ball closure-ring från Barbarella, 18 mm i diameter och 7 mm tjock. Den skulle vara alldeles för tjock för att kunna öppna med min gamla ringöppnare, det visste jag då den knappt kan öppna den på 5 mm. Och på Barbarellas hemsida har de en ringöppnare men det står inte hur stora ringar den tar. Då mailade jag och frågade och fick ett halvluddigt svar om att det nog borde gå. Så jag sökte vidare. Och hittade till slut Stardust Tatto. Där fanns ringöppnare i olika storlekar minsann!

Efter bara ett par dagar låg ett litet paket och väntade på mig på posten. Och hem jag for (nåja, släpade mig uppför backarna med Karl på magen). Tog ut alla smycken ur hålet, öppnade ringen, utan problem. Och töjde. Så nu sitter ringen där så fint. Och jag är jättenöjd. Nu ska det inte bli större. Fast nu ska bara de andra hålen töjas ett steg...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...