Seg tisdag

Och hur har din dag varit? Jo tack, som de flesta andra. Förutom att Karl har varit mindre charmerande och Olle valde att kissa i hallen som tack för att han fick komma ut från köket. Men han och Otto verkar komma bra överens nu iaf; båda chillar i köket. Kanske inte allra bästa vänner men det kommer nog.

I morrn ska vi till Bvc för fyramånaderskontroll. Undrar hur mycket Karl har gått upp. Han börjar bli bra tung när man bär honom. Och det börjar bli dags för honom att sitta framåt i selen. Stora killen nästan.

I går fick jag en bok om barns utveckling. Och sidor till första fotoalbumet. Det påminde mig om att jag borde åka till jobbet och framkalla alla foton nån dag. De där 500 bilderna har nog vuxit till minst det dubbla sen sist. Man ska ju orka sätta in dem med. Och så måste jag börja med Karls album. Sakerna jag har sparat i en låda växer och växer.  

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...