Shoppingrunda

I morgon blir det shoppingrunda. Har hittat ett soffbord som eventuellt kan passa. Finns i både vitt, rött och svart. Svart blir det nog inte då vi har så mycket svarta möbler nu men kanske ett rött högblankt. Jag är rädd att det inte passar med vår matta bara. Och var ska vi annars ha mattan, den passar ju ingen annanstans... Bordet finns hos Bratells.

image9

En löpare ska jag i alla fall köpa på shoppingrundan. Den här borde passa ypperligt, oavsett vilken färg vi väljer på bordet, eller behåller det vi har ett tag till. Finns hos Biba.
image7
Sen tror jag nog att jag kommer att behöva lite stämplar till mitt scrapalbum. Det hittade jag ett par som verkar vettiga på Clas Ohlson. Sen är det bara att åka förbi jobbet och framkalla lite och sen kan jag börja scrappa ordentligt!

När jag och Camilla senast var på tur i stan gick vi förbi Marrakech och jag nämnde då att jag önskade mig ett rum i orientaliskt tema. Lite åt det hållet är det ju i sovrummet men mer går att göra. Sagt och gjort. Jag nämnde butiken för Peter och iväg vi for! Hem kom vi med en fin lykta. Detta var ett par veckor sen och lyktan har legat på golvet sen dess. En sladd ska ju skaffas till den och det har varit sååå jobbigt. Men i morgon! Då ska lyktan hängas upp och det ska lysa i den!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...