Lite sugen bara

image145
Foto: Saxhyttegubben

Här ska ni se. Snacka om vardagslyx! Och det värsta (?) är nog att jag skulle druckit det ur vinglas med. Ge mig!

image150
De här produkterna från Philosophy kommer att göra sig ypperligt i vårt nya badrum! Visst är de fina? Risken är väl att jag skulle stanna alldeles för länge i badrummet... Och ja, det är mest designen jag gillar.

Jag tror för övrigt att jag vill ha en ny säng.
image152


Men bara om jag får ha en matchande gardin.
image153

Om man inte gillar att klä sitt barn i samma kläder som gemene man kan man alltid pyssla själv. Hos Barnpresenter finns grafiska tryck att stryka på egna kläder.
image146

För den som gillar att scrappa (och riskerar att bli sittande flera timmar framför datorn) finns alltid Scraptoppen.


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...