Tavlor som vill pryda mitt hem

Nu har jag hittat fina saker att pryda mitt hem med!

Jag har sedan tidigare gillat Malin Leijonbergs tavlor (kan ses och köpas på http://www.prickigkatt.se/ ) men nu skrev Linda om Lisa Rinnevuo och jag har insett att jag bara måste ha en tavla av henne! Leiijonbergs tavlor har jag nog ansett att de är lite väl glada och rosa, de passar inte riktigt in hos oss. Rinnevuos däremot är desto mörkare. Men ändå söta. Gothsöta!

I veckans Partille-tidning stod det om fd trummisen i Freak Kitchen. Jocke, numera Envind, målar tavlor även han. Och de är bara sååå söta! Jag har ett halsband av honom som min mor köpte för evigheter sen. Hon jobbade tillsammans med honom nån gång i min ungdom.

Peter är väl fortfarande inne på att ha nåt av den där polske mannen jag alltid glömmer av vad han heter. Tadeusz nånting. Jag tror dock aldrig att han kommer göra nån lika fin som den med vättarna eller vad det nu var som jag såg på första visningen vi var på. (Min och Peters första dejt f ö.)

Kommentarer
Postat av: Linda P

Ohh, kolla här var ju mitt namn :) Kuuuul!

2008-03-13 @ 10:40:19
URL: http://livinglikelinda.blogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...