Utvärderar s´mores-cupcakes 1.1

Jag har totalt glömt bort mina cc! Men iaf; här kommer uppdateringen.

Jag testade standard frosting: 200 g färskost + 2½ dl Florsocker. Jag hade florsocker med jordgubbssmak. Den tenderar att bli i sötaste laget så det gick inte att göra cc med myyycket frosting. Det som är allra finast. Som dekoration blev det silverkulor och påskkyckling i marsipan.

Det blev sött. För sött. Tyvärr. Annars är det väldigt enkelt att göra den typen av frosting. Och den blir fin. Lätt att dekorera med om man har en vettig sprits (vilket jag inte har).

Just nu står dumlemousse på kylning. Återkommer i helgen om hur det blir.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...