Fina tangenter

Jag vet att jag spenderar för mycket tid på Tradera. Men det finns guldkorn. Senast upptäckte jag ju Hello Kitty högtalare. I samma sök hittade jag klistermärken till tangentbordet med Hello Kitty. Auktionen är just nu uppe i 115:- och det anser jag inte klistermärken vara värda, hur söt katten än är. Men... Efter sökning på Google efter andra sorter hittade jag dem. Som bara är som gjorda för mig! Glöm det där med att hålla reda på kortkommandon; nu finns EditorsKeys. Ok. Det kanske har funnits ett tag men vem har letat efter sånt innan? Visst, har man pengarna kan man väl skaffa ett riktigt tangentbord, som dessutom ser lite Tetrisaktigt ut. Det finns lite olika varianter.

Undrar om det är avdragsgillt om jag skaffar ett set till jobbet? Om inte annat kan man väl kalla det läromedel till Bill och Bull som inte ens kan klippa och klistra? I dator alltså.

Fast innerst inne vill jag ha nåt sött och fint att klistra på. Som matchar mus och högtalare. Eller så får jag köpa ett Hello Kitty tangentbord och sätta photoshop-klistermärken på...

Kommentarer
Postat av: Marie

Häftigt med tangenterna!

Jag kan måla på beställning, har oftast ett gäng bastopar hemma i olika färger. Maila mig för mer info om du vill!

Kram Marie

2008-05-22 @ 20:18:43
URL: http://mariwi.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...