Fiskkalas

Jag och Camilla har en ny hobby; VIP-partyn. För ett tag sen var det ju Prickig katts nyinvigning; i går var det Vip-fest på Fresh Fish. Vid halv åtta träffades vi och minglade på Exercishuset och tittade på modevisning. Ett par kända ansikten var där, dock såna man vänder huvudet åt andra hållet när man ser. 

Det var ett par designers som jag fastnade för. Det mesta var väl mediokert tyvärr. Eller ja ni vet. Så där mode-catwalk-aktigt. Inget man ens kan bära till fest. 

Efter visningen blev det mingel med tilltugg på Elite Park på Avenyn. Dock inte min typ av folk, inte mitt typ av ställe och inte min typ av drinkar. Så det blev väl nån timma där bara. Sen åkte jag hem och sussade sött. 

Nu planeras nästa event. :) 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...