Mingelkväll

Just hemkommen från mingel hos Margit i hennes lilla söta butik. Och med mig hem fick jag ett par fina glassvampar att sätta i granen. Eller; i vår gran hamnar de nog inte, det är de alldeles för sköra för. Så de hamnar nog i gardinen på ett katt- och barnsäkert ställe som syrummet.

Dessutom hittade jag julkulor som kanske skulle föreställa cupcakes, kanske fruktkorgar. Jag funderade länge över att köpa ett par men nöjde mig med svamparna. Och en tekanna till min brors servis fanns det med. Undrar om han skulle uppskatta en sån i julklapp. Peter uppskattade inte plåtleksaken jag funderade på att köpa till honom. Trots att den skulle kosta 950 spänn. Tur att jag inte impulsshoppade då...

I lördags var jag och arbetskollegan Maria hos SMID på invigning. Lite felplacerad kände man sig nog då de som var där verkade vara bekanta till Bella, på ett eller annat sätt. Så jag återkommer nog en annan dag och tittar närmare på nåt svart omlott. Om jag är hoppfull och får på mig en L.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...