Fredagens göromål

Det blev en liten promenad i skogen. Peter lyckades efter mycket pekande och frågande hitta ett par kantareller. Karl somnade efter en liten stund på ryggen så då gick vi hem igen. Lite fotograferande blev det med.

Lagom ambitiöst.

Efter promenad har jag målat klart en tavellist (fjärde lagret). Typiskt att man inte målade alla samtidigt så det blev samma nyans med en gång. Men nu ska den bara torka. Sen ska det framkallas bilder och ramas in till familjeväggen. Jag målade även spegeln som är tänkt att hänga ute på altanen. Vit och fin blir den. Tanken var väl även att man skulle bära in gipsskivorna vi köpte förra veckan och hänga upp tavlorna. Men efter att ha klippt gräs (Peter) och Karl (jag) så har vi inte ork till vare sig det ena eller andra. Jag hoppas orka med att gå igenom foton från juni och framåt så jag kan framkalla dem på jobbet i morgon.

Nu bada barn.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...