Katthelg

Ok. Efter slitig helg är det skönt att vara ledig. I går gick jag upp halv fyra. På morgonen ja. väg till Norge for vi. Trots storm och oväder. Det var väl ett par ggr man övervägde att vända hem igen.

Men vi kom fram och i Norge sken solen. Förutom en stund mitt på dan men då var utställningen i full gång så man var ändå inte ute. Utan att bli långrandig; Olle fick sitt CAPIB och Otto fick både CAPIB och NOM. Dock inga röster i panel. Men charmerande var han och det var mycket pga humöret som fick honom nominerad, sin raka profil och smala kropp till trots.

Efter lång resa hem stupade vi i säng vid elva. Då hade mor min som passat Karl hela dagen åkt hem med. Karl vägrade dock gå och lägga sig innan vi kom hem. Men då var det bara Peter som gällde. Pappas pojke...

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Ok, jag vet att jag ställt frågan tidigare men ändå.

Hur många mer cert kan katt pojkarna ta innan dom blir vad det nu är dom kan bli? :)



Och en annan sak, (och ja jag är sämst i hela världen som inte tagit tag i det tidigare men) jag har inte alls ditt konto nr kvar. Please skicka över det till mej

2008-10-06 @ 16:38:11
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...