Passfodral

Jag vet inte om jag nämnt det innan men jag önskar mig ett passfodral. Eller; jag tycker att hela familjen ska ha varsitt. Jag hittar dock inget bra till Karl. Antingen är de rosa eller blå med bebismotiv eller så är det Disney. Men till Peter hittade jag en fin! Den första av bilderna. Resten är till mig. Synd att man inte har dubbelt medborgarskap eller liknande så man kunde ha mer än ett pass... Och nej, jag är inte så pass jetsetter att jag eg behöver ett fodral men visst vore det fint?


Bild 1 - Väskan
Bild 2-5 - Systrarna Sockervadd
Bild 6-8 - Pink cat shop
Bild 9 - Itsinthebaguk
Bild 10 - Spoiled brat

Så ni förstår att jag har beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tjusigt. Jag gillar den med muffins på. Toksöt.

2009-04-07 @ 10:59:40
URL: http://munkakvarn.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...