Strunt

Idag blir det ingen Chuck för min del; Peter ska minsann titta på fotboll. Suck. Å andra sidan har jag suttit och struntsurfat de senaste 45 minuterna. Jag kanske ska se över symaskinen och den där klänningen så den blir klar. Det är bara fållen och kanterna på axelbanden kvar. Sen lovar jag att det kommer upp en bild på resultatet.

Eller ska jag gå och lägga mig med Stephen King? Boken är just nu ryyysligt spännande! Just nu är det Magiker och glas jag läser. Sen har jag del fem kvar. Efter det får jag köpa ny bok. Och hoppas på att de snart översätter sjunde delen. För det är drygt att gå och vänta på att en bok ska ges ut.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...