Söndagspromenad

I dag var jag och Camilla på fotomässan. Och jag var mäkta besviken. Inte alls som jag tänkt mig. För mycket pöbel, för lite foto. Tacka vet jag fackmässor.

Så efter nån knapp timma begav vi oss därifrån. Tanken var att ta en fika och invänta bussen hem. Det blev det förvisso. En wienersemla på Ahlströms konditori. Klart bättre än vanlig semla. Det blev ett besök på Åhléns där jag hittade servetter till eventuellt kafferep. På Lagerhaus hittade jag ännu mer onödigt med kaktema: presentpapper, godis och annat rosa och fint.

Men sen satte jag mig fint på bussen hem. Eller ja; jag mötte upp Peter i Landvetter för att köpa saker till kvällens tacos. Så nu har det ätits och badats. Barnet sover och jag med snart. Ska bara struntsurfta och försöka se klart Herre på täppan. Jag som tyckte I survived a Japanese gameshow var illa...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...