Utmaning

Jaha ja, tack för den. Sandra valde att utmana mig. Och jag är väl inte den som är den. Så här kommer det:

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? RexUniteds forum, SphynxDillan, Bloglovin.
2. Sjunger du hemma eller i duschen? Mest hemma, det blir såna klagomål när jag gör det på jobbet.
3. Kan du spela något instrument, vad? Munspel hellre än bra, men Karl gillar det.
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Voine, nu när jag arbetar igen blir det nån minut/dag kanske. Snarare en kvart i veckan.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Jag försökte med Linda Skugge men konstaterade snabbt att hon var lika jobbig som Bloggkommentatorerna sagt.
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Jag får väl säga Sandra då. ;)
7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Räknas katter?
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Tuff tuff!
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Humor är svårt, jag skrattar ofta åt arga och konstiga lappar. Det är bättre än burkskratt.
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Kattutställning och kattavel, är det udda nog? Annars silverslöjd och klädsömnad.

Jag utmanar: Chamomilla


Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Kuuul! Där fick jag för att jag inte var 100% uppmärksam när jag läste inlägget första gången!

2009-02-18 @ 19:05:17
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Sandra

haha, jag läste åt skogen...

"jag skrattar åt arga och konstiga lappar"

Trodde du menade samer först =)

2009-02-18 @ 23:10:19
URL: http://munkakvarn.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...