Nu ska jag göra mig vacker

Nu så! Nu har jag unnat mig! Massor! Jag har shoppat fina saker utan att ens behöva klä på mig nåt vettigare än pyjamas.

Och vad blev det då? Jo, det blev en ny plugg till ena örat och en ny uppsättning ringar till det andra.



Och dessutom blev det ett par berlocker från Mi Lajki. Det är ju aldrig fel.



Och jag har skrivit en låång lista på vad som ska införskaffas efter att hobbyrummet är helt klart. Nu ska det göras smycken och scrappas. En massa. Jag har mycket som blivit liggande och nästan bortglömt. Och eventuellt ska vi få ny leverantör på jobbet när det gäller scrapbooking och sånt är alltid kul.

I morgon jobbar jag för övrigt bara halv dag. Och efter jobbet ska vi åka och köpa kontakter till mitt rum. Verkligen spännande tänker du nu men det är det. Jag har hittat några som jag tror blir jättefina. Och då blir det till både lysknapp, vägguttag, telefonjack och bredbandsuttag. För vem vill ha tråkiga beige när väggarna är snövita?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Pluggen med jordgubben var ju huur fin som helst!!

2009-01-05 @ 12:40:16
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com



Postat av: AMANDAJOSEFINE

så söta saker! ;)

Ha en bra kväll :) Kanske har du lust att vara med och tävla om en super bra GOODIE BAG i min blogg!

2009-01-05 @ 19:07:15
URL: http://amandajosefine.blogg.se/



Postat av: Caroline Elisabeth ♥

Berlockerna var su super söta! :)

2009-01-22 @ 23:01:41
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...