Dessa datorer

Vår dator har blivit värre och värre vid varje uppstart. Förra veckan gav den upp totalt. Stendöd. Tack för det. Men då vi har mediadatorn i vardagsrummet att använda med så var inte Peter särskilt snabb med att försöka fixa den "vanliga" datorn. I dag ryckte och drog jag lite i sladdarna och fick till slut hjälp. Koppla ur hårddiskarna, starta. Dator funkar. Nån av diskarna skadad mao. Hoppas inte den med alla mina bilder! Men nej; den var hel. Så nu har jag gjort backup på dem. Om jag orkar ska jag gå igenom dem och därefter framkalla när jag kommer till jobbet. I morgon är ledig dag och fönstershopping och lunch är inplanerad med Camilla.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...