Apoteket

För nån vecka sen var jag och min mor på infomöte om barn och mediciner på Apoteket. Det var väl egentligen inga nya saker jag fick reda på men det är alltid intressant ändå. Och så fick man en riktigt fin presentpåse efteråt! Det visste jag inte ens om innan. Den var fylld med saker ur deras egna serie.

Dessutom var jag ju bara tvungen att köpa badskum, solkräm, balsamspray och tandborste till Karl (mig?). Nej, inte för att han egentligen behöver det men det är alltid bra att ha. För det var ju elefanter på. Titta bara! Och jag kan säga att balsamsprayen är bra. Jaja, den var mest till mig, Karls hår är alldeles för kort ändå.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...