Semesterplaner

Jag har lite beslutsångest över hur man bäst tar sig till Polen. Det är antingen flyg eller bil som gäller. Flyger vi så blir det till Warzsawa och hyr bil där och bilar vi så blir det till Karlskrona och färjan till Gdynia och vidare.

Fördelar med bil
  • Man kan köpa med sig mer saker
  • Bekvämt (för min del iaf)
  • Vi får se Gdynia och Gdansk
  • Det går att ta pauser om Karl blir rastlös
Fördelar med flyg
  • Går fortare
  • Man sliter inte på vår bil
  • Polskregistrerad hyrbil sticker inte ut lika mycket
Vilket är miljövänligast; flyga och hyra ev dieselbil eller bila med bensinbil och färja? Enligt Peter kör färjan med fulolja på internationellt vatten dessutom.

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Jag röstar på alternativ nr 1.

Jag röstar iofs alltid på alternativet Bil om det finns. Jag gillar att åka bil :)



Å andra sidan tror du verkligen att Karl hinner bli rastlös på flyget? Det är ju jätte spännande att med alla nya grejer, annars kan ni få låna en iPod fylld med barnfilm som han kan roa sej med

2009-05-09 @ 09:02:44
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...