Trädgård

I dag har vi varit rätt produktiva trots att vi gick upp sent. Efter nio mao. Vid elva åkte vi till Ljungbergs för att spana in deras marknad. Jag var dock djupt besviken på årets utbud så det blev ett kort besök. Det kanske var lika bra; jag har inte riktigt pengar till sånt ändå.

Hemma igen krattade Peter lite gräs och jag började skissa på min plantering. Jag tror att jag har kommit på hur det ska se ut nu. Så det släpades lite sten och så. Jag kan dock inte flytta några växter förrän till hösten. Det vore ju dumt om allt dog. Fast samtidigt kliar det i mig och jag tänker Men bara lite...

Jag hittade en sån fin sak i dag för övrigt:


Finns här. Fånigt, jag vet men ändå. Jag kan lätt tänka mig full trädgårdsmundering i rosa.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...